Учитель повинен опанувати техніку послідовно-ускладненого малюнка, щоб під час уроку продемонструвати його на дошці. Якщо вчитель не володіє технікою схематичного малюнка, його пояснення стають неповноцінними, незрозумілими для дітей.
Наочність демонстрації процесу побудови малюнка має переконати учнів у тому, що опанування техніки малюнка є для них цілком реальним завданням. Малюнок-приклад, виконаний на дошці вчителем, має бути посильним для дітей. Крім того процес малювання з натури розвиває окомір, зорову пам'ять, уважність, спостережливість. Урок образотворчого мистецтва повинен збагачувати світогляд кожної дитини в класі, її знання та досвід.
Належним чином організовані уроки образотворчого мистецтва виховують і закріплюють вольові якості учня, наполегливість у праці, прищеплюють вміння працювати організовано та свідомо доводити роботу-малюнок - до повної завершеності в межах своєї спроможності.
|