Вся робота методоб’єднань вчителів образотворчого мистецтва є направленою на:
- систематизування роботи вчителя по напрямках та видах мистецької діяльності;
- узагальнення, організацію обміну досвідом вчителів мистецьких дисциплін на різних рівнях;
- впровадження новітніх інформаційних технологій навчання;
- підготовлення вчителів до атестації та участі у конкурсі «Вчитель року» в номінації «образотворче мистецтво» (Обов’язково обговорити наслідки такої участі на серпневих засіданнях методичних об’єднань вчителів образотворчого мистецтва і визначитись з планами самоосвітньої роботи по ліквідації прогалин у знаннях учителів);
- надання допомоги молодим спеціалістам та вчителям–нефахівцям образотворчого мистецтва у підготовці методичних розробок, оволодінні інноваційними технологіями навчання шляхом проведення індивідуальних та колективних консультацій та організації наставництва;
- пропаганда новинок методичної та навчальної літератури, публікацій педагогічних видань;
- організацію друку своїх досягнень у науково-педагогічній пресі;
- організацію конкурсної та виставочної діяльності.
|