Завдання образотворчого мистецтва в сучасній школі полягають у:
• розвитку усвідомлення явищ художньої культури та їх ролі в житті людини, суспільства;
• вихованні активного естетичного ставлення до явищ дійсності та мистецтва;
• систематичному та цілеспрямованому розвитку візуального та естетичного сприймання;
• формуванні практичних навичок та умінь у різних видах образотворчої діяльності;
• виявленні та удосконаленні художньо-творчих здібностей;
• послідовному формуванні естетичної культури особистості.
На думку С.В.Коновець, найбільш бажаними можна вважати такі уроки образотворчого мистецтва:
а) уроки ознайомлення з мистецькими творами (учні ознайомлюються з окремими творами різних видів чи жанрів образотворчого мистецтва або цілими серіями цих творів);
б) уроки вивчення творчості художників (проводяться бесіди, лекції про творчий шлях одного або кількох митців);
в) уроки сприймання та оцінювання творів образотворчого мистецтва (сприймання, аналіз та оцінка певного художнього твору або творів);
г) уроки оволодіння образотворчою грамотою (заняття з композиції, малювання з натури, за темами, оволодіння різними художніми техніками тощо);
д) уроки створення самостійних творчих робіт (втілення задуму учнів в оригінальних творчих роботах).
За структурою сучасні уроки образотворчого мистецтва здебільшого мають комбінований характер, дещо схожі між собою, але й відрізняються відповідно до певної теми.
|