| Меню сайту |
|
 |
| Категорії розділу |
|
 |
| Вхід на сайт |
|
 |
| Пошук |
|
 |
| Наше опитування |
|
 |
| Статистика |
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0 |
 |
|
 | |  |
|
У категорії матеріалів: 20 Показано матеріалів: 11-20 |
Сторінки: « 1 2 |
Сортувати за:
Даті ·
Назві ·
Рейтингу ·
Коментарям ·
Переглядам
Щоб виховати творчу особистість, самому вчителю треба бути творчою людиною, професіоналом у своїй справі.
|
У педагогічній практиці образотворче мистецтво сприяє розвитку образного мислення, асоціативної пам’яті, художньої уяви. Воно, певною мірою, впливає на внутрішній світ дитини, залучає її до сфери людських емоцій, виховує здатність орієнтуватися в навколишньому світі, пробуджує сприйняття прекрасного.
|
Малювання на певні теми має важливе значення в розвитку творчих можливостей дітей. Тут найбільше виявляються і розвиваються фантазія і уява.
Систематичне спостереження за навколишнім життям сприятиме нагромадженню багатьох фактів, які згодом можна буде використати у власних композиціях.
|
Щоб навчитися малювати людину, треба знайти співвідношення частин її фігури, частіше виконувати короткочасні начерки і триваліші замальовки з натури. Знання пропорцій людини допоможе у малюванні за уявою. У різні періоди життя пропорції людини мають свої особливості. Так, у дитячому віці голова вміщується у висоту фігури п’ять-шість разів, у підлітка – сім, у дорослого – вісім.
Порівнюючи всі частини фігури з висотою голови, помітили, що висота голови дорослої людини вміщується по ширині плечей двічі, по довжині ніг – чотири рази. Довжина рук трохи коротша. Висота тулуба з головою дорівнює половині висоти фігури, решту займає довжина ніг. Довжина голови дорівнює довжині ступні ніг. Розпрямлена долоня сягає відстані від підборіддя до брів. Жіноча фігура відрізняється від чоловічої.
|
Методика підготовки постановки натюрморту при малюванні з натури:
Підбір предметів відповідно тематики роботи.
Визначення кількості постановок в залежності від розміру предметів (для фронтальної, групової та роботі в парі).
Врахування положення предметів відносно лінії горизонту, точки зору та освітлення предметів від одного джерела.
Вибір тла або драпіровки для підсилення контрастності (додержання тонового контрасту).
Пошук вдалого розташування предметів в групі.
|
В Юр'ївському районному відділі освіти поряд з іншими РМО діє методоб'єднання вчителів образотворчого мистецтва, керівником якого є Папуша Т.В. Методична робота в міжкурсовий період проводиться в колективній та індивідуальній формі. Ці форми роботи є складовою також і самоосвіти вчителів. Зміст індивідуальної самоосвіти педагога охоплює систематичне вивчення політичної, психолого-педагогічної, наукової літератури, безпосередню участь у роботі шкільних, районних та обласних методичних об’єднань, семінарів, конференцій, педагогічних читань, розробки окремих проблемних питань, пов’язаних з удосконаленням навчально-виховної роботи, проведення експериментальних досліджень, підготовку доповідей, огляд педагогічних та методичних журналів, збірників.
|
Для кожного уроку вчитель розробляє його структуру, підбирає відповідну наочність (так звані слухові та зорові ряди), продумує драматургію уроку. Наочність повинна чітко відповідати меті та завданням уроку, стимулювати творчість, розширювати чи давати уявлення дітям про те, що вивчається. Драматургія уроку передбачає своєрідне театральне дійство, яке забезпечить емоційний виклад матеріалу, сприятиме зацікавленню дітей образотворчості.
|
Творчість починається там, де інтелектуальні й естетичні багатства, засвоєні, здобуті раніше, стають засобом пізнання, освоєння, перетворення світу. При цьому людська особистість немовби зливається із своїм духовним надбанням.
В.О.Сухомлинський
|
Без слів не можна вірша написати,
Без нот не можна музики заграти,
А у художника своя є мова –
Це мова фарб, це гама кольорова.
|
Поєднання традиційних та інноваційних методів і форм роботи на уроках образотворчого мистецтва є, звичайно, доцільним та ефективним.
|
| |
 | |  |
|